Paranormale Genezer • nl

Paranormale Genezer Jyotisha Kuijs kan u bijstaan

Wie zijn we

Paranormale Genezer

Paranormale Genezer kan paranormaal genezen, magnetiseren of handopleggen of welke andere naam u er ook aan wilt geven. Belangrijker is het resultaat dat u voor ogen hebt: beter worden. PatiŽnten hebben in het reguliere medische circuit vaak al een aantal stappen doorlopen en zoeken een alternatieve vorm van genezen. Paranormale Genezer Jyotisha te Haarlem biedt die mogelijkheid. De wonderen zijn deze wereld gelukkig nog niet uit. Er is altijd kans op genezing. Iedere cel van uw lichaam wordt elke 7 jaar compleet vervangen. Dus het lichaam heeft de kracht om alles te herstellen. Het zoeken naar die weg van genezing is een kunst. Het paranormale is daarbij een handig hulpmiddel; niets meer en niets minder.

paranormale genezing

PatiŽnten Portaal Paranormaal Genezer

Veilig toegang en gemak

Beveiliging van uw patiŽnten dossier

Magnetiseur

Via een gebruikersnaam en wachtwoord krijgt u toegang tot het patienten portaal. Om toegang te krijgen tot uw patiŽnten gegevens dient u elke keer bij het inloggen opnieuw een 10 cijferig code in te voeren. Deze wisselende code sturen wij u telkens per sms naar uw mobiele telefoon. Deze hoge graad van beveiliging van electronische patienten dossiers is verplicht vanuit de overheid.

Ook willen wij ons er van gewissen dat de patient daadwerkelijk de patiënt is. Hiertoe is voordat u toegang krijgt tot ons patiŽnten portaal altijd telefonisch contact en sms contact vereist voor het aanleveren van o.a. uw mobiel telefoonnummer.

Ondermeer deze maatregelen voorkomen dat hackers bij uw gegevens en die van andere patiŽnten kunnen komen. Ook in de software zelf zijn veel beveiligingsmaatregelen getroffen. We onthouden u graag de technische details en de hoge complexiteit hiervan.

Wenst u niet van het portaal gebruik te maken dan kunt u dat tijdens te intake kenbaar maken. U kunt ons uiteraard tijdens kantooruren altijd telefonisch bereiken.

We zien u graag tegemoet in het patiŽnten portaal opdat het voor u en ons veel gemak biedt.

Welke functionaliteit biedt het portaal?

Hieronder treft u de functionaliteiten aan. Doel hiervan is onze administratie zoveel mogelijk te ontlasten met vragen waarop u zelf de antwoorden kan vinden in het patienten portaal. Ondermeer zijn er om die reden voor u geen kosten verbonden aan de toegang tot het patiŽnten portaal. U heeft in principe 7 dagen in de week gedurende 24 uur per dag toegang tot het patiŽnten portaal. Voor email en telefonisch contact bent u altijd gebonden aan de op de website vermelde kantooruren.

Uw Persoonsgegevens

Nadat wij telefonisch t.b.v. het maken van een afspraak contact hebben gehad, verzoeken wij u per sms of whatsapp de volgende gegevens aan te leveren: Voornaam, Achternaam en Email (plus Mobiel nummer). Bezeft u zich dat sommige patienten zeer ingewikkelde emailadressen gebruiken en we door deze manier van werken mogelijk type fouten uitsluiten.

Voorafgaand aan de intake en de eerste behandeling ontvangt u na de afspraakbevestiging ook een email met de link naar het patiŽnten portaal met uw gebruikersnaam en wachtwoord. WIj verzoeken u in deze email om via het patiŽnten portaal in de database uw initialen, geboortedatum, postcode, huisnummer, BSN nummer en uw klantnummer / relatienummer van uw zorgverzekeraar - indien u aanvullend verzekerd bent - aan te vullen. Al deze gegevens komen op de factuur conform de vereisten van de zorgverzekeraars. Dit garandeert een snelle uitbetaling van de (deel) vergoeding door uw zorgverzekeraar op uw bankrekening.

Ook verzoeken wij u in het portaal een profiel foto van uzelf te uploaden. Dit is voor ons een belangrijke geheugensteun. Het is voor ons bijna ondoenlijk om alle voornamen en achternamen van patienten te onthouden.

Uw klacht hulpvraag gegevens

Het patiŽnten portaal werkt o.b.v. klachten waarvoor u in de loop der tijd op consult komt. Dit betekent dat zodra de serie behandelingen voor uw klacht is afgerond de episode gesloten wordt. Er volgt dan ook een eindevaluatie. Komt u een jaar later met een nieuwe hulpvraag dan maken we een nieuwe episode aan. Komt u voor een aantal klachten tegelijk - welke mogelijk samenhangen - dan registreren we de belangrijkste klacht in de database.

Het patiŽnten portaal bouwt over de jaren heen een compleet electronisch patiŽnten dossier (EPD) op.

Uw afspraken en facturen

Het portaal geeft u een exaxte opgave van de consulten, met datum en het exacte tijdstip. Zowel de historische als de reeds ingeplande toekomstige afspraken.

U kunt een verzoek doen per week, per dag van de week of per dagdeel om met opties te komen voor een consult. Het systeem geeft automatisch een aantal opties weer waaruit u kunt kiezen. Nadat u deze kiest plant het systeem de afspraak in en ontvang u een afspraakbevestiging.

We emailen u vrijwel direct na een consult de factuur. Mocht u om welke reden dan ook de email met de factuur in de bijlage kwijt zijn geraakt dan kunt u via het portaal per afspraak nogmaals een factuur opvragen.

Uw consult evaluaties en eindevaluatie

Na elk consult ontvangt u automatisch een email met het verzoek om de behandeling te evalueren. Het betreft een online enquete met slechts vier vragen. Het beantwoorden van de vragen betekent dat bij het eerst volgende consult de (tussen) resultaten al bekend zijn en er meer tijd overblijft voor de behandeling. Het beantwoorden van de vragen kost u slechts 1 tot 2 minuten.

Na het laatste consult betreffende uw klacht ontvangt u een eindevaluatie met 10 vragen. Het beantwoorden vergt 3 tot 5 minuten van uw tijd.

Wenst u de consulten niet online te evalueren geeft u dit dan aan tijdens het intake gesprek.

Ook ontvangt u van ons een verzoek om op onze Facebook pagina ParanormaalGenezer een review te schrijven aangaande uw ervaringen voor, tijdens en na afloop van de behandelingen. Doel hiervan is een nog niet overtuigde groep omtrent resultaten te informeren. Doordat dit op Facebook wordt opgeschreven komt dit extra vertrouwd over.

Toekomstige functionaliteiten portaal?

Het verzetten van afspraken rekeninghoudend met de termijn van 48 uur en 24 uur van te voren conform onze algemene leveringsvoorwaarden. Dit is qua proces een combinatie van het verwijderen van een afspraak en een nieuwe in te plannen.

Dezelfde functionaliteit van het patiŽnten portaal aanbieden via uw smartphone. Deze bevindt zich qua ontwikkeling nu in een prototype stadium.

Een numeroscoop in PDF aanleveren o.b.v. uw namen en geboortedatum. Numerologie is een oude wetenschap o.b.v. vuistregels. Dertig jaar ervaring is samengebracht in een programma. U verkrijgt zelfkennis. Dit kan helpen bij uw proces.


We hebben een FAQīs pagina en een Forum. Als je aanvullende vragen hebt, vul dan het contact formulier in

Elke maand sturen wij een nieuwsbrief met een thema aangaande meditatie. Je kan hiervoor inschrijven via het contact formulier


Contact en Verzekeraars

Online Afspraak maken

Online Afspraak

Alleen gevalideerde en geregisteerde patienten krijgen toegang tot het Patienten Portaal.

Contact Telefonisch

Bereikbaar 9-12 uur

Bereikbaar 14-16 uur

06-34198088

U kunt afspraken maken en uiteraard ook vragen stellen over klachten en uitdagingen in uw leven.

Contact FB Messenger

Vergoedingen

Verzekeraars vergoeden mijn behandelingen tot een maximaal bedrag per jaar - mits u aanvullend verzekerd bent. De vergoedingen hebben geen invloed op uw eigen risico en eigen bijdrage. Binnen 2 weken krijgt u het bedrag of een deel van het bedrag op uw bankrekening teruggestort.

Contact Form

Contact via contact formulier indien u uw vraag op papier wil zetten. We nemen dan contact met u op!

Social Media

Link via Facebook voor nieuws en reacties van patienten.

Intake Gesprek

Het intake gesprek is verplicht in de complementaire zorg. Therapeuten zijn verplicht een patientendossier aan te leggen en hun verrichtingen hierin bij te houden. De tijdsduur is afhankelijk van leeftijd en ziektebeeld.

Behandelplan:

Het Behandelplan is afhankelijk van de symptomen bij uw ziektebeeld. Na afloop van het intake gesprek kan er een indicatie worden gegeven.

Life Coaching

Zie website To the Point Life Coaching voor meer info.

Font Size

Selecteer een groter font size om de website aangenamer te kunnen lezen.